keskiviikko 5. maaliskuuta 2014

Ihana Aamu

Heipä hei! tänään minulla on hyvä päivä johtuu siitä että se melkein viikon kestäneen putkeen valvominen sai päätöksen Eilis iltana. nukahdin siinä puolen 11-11 aikaa ja heräsin kuudelta avasin ikkunan ja ikään kuin uudet tuulet ois tullu mun sieluun! Sellainen kevään tunne valtas koko sydämmen, poltin tupakan ja join kupin kahvia ja lähdin noitten  kahden pienen tuhisian kanssa ulkoilemaa tuli käveltyä noitten kaa se 45min (: Tuntuu siltä että kaikki alkaa olla paremmin elämä alkaa hymyilemään. Ensi viikon toostaina pitäisi lähte kotkassa käymään. mitäköhän muuta? Niin mulla on tullu näköjää uus elämän asenne että mua ei jaksa enää kiinnostaa että mitä musta tuolla paikoissa ollaan minusta mieltä! enkä aijo enään ottaa mitään pultteja mistään! ai miten ihana fiilis mulla on! jotakin niin parasta nyt ähään aikaan parisuhde tillane on nyt sellainen että mä en osaa tehdä päästöstä koska se mun ihastun on allerginen koirille ja mähän haluaisin koiran ittellein. ja sit pitäs olla mies joka kans tykkää koirista ja plussana ois et silkii ois koirii! mutta kyl sekon varmaan jossakin vaiheessä tulee. Ukraina on huolettanu mua aika paljon  koska mua pelottaa että jos venäjä rupeais kunnol ryttyileen nii siin saattaa olla sotakii aika lähellä mut nyt toistaseksi ei ole mitää hätää ja en usko että  tulee olemaan jos suomi ei liity natoo koska venäjä ei ees silloo ku viimeeksi suomelle ehdotettiin sitä niin tykännyt siitä. mut laitan pari kuvaa Ellun koirista! ja nehän on myös mun koirii <3 jaa ensviikol koitan laittaa sitä lauluvideoo mutku tietäisin että mitä laulaisin! Mut katellaa näkemisiin! <3 ja nauttikaa keväästä täysin tissein Ei ku täh?! :D


                                                                Jossu<3

                                                                Gimma<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti